Monday, June 8, 2009

pengerusi bukak sebut harga

seriously... macam-macam jawatan pelik yang aku dapat kat hosp baru ni. punyala gerun dengar perkataan pengerusi tu, tapi rupanya kerja cop and sign je... pastu kira...hih, anak sedare aku yang umur 4 tahun pun blh buat. tapi sungguhla, aku dah rasa cukup dah aku menyumbangkan autograph aku ni to last for a lifetime.... senang-senangla, tapi kalut jugak kalau dah ade 4 tender nak ditengok. setiap satu tu ade dalam 7 hingga sebelas different companies, and every different company tu nak kena kira and then cop and sign for about eight pages each... cuba try darab? dah dapat berapa dah autograph i ari ni?mata dah rasa kelabu mamai semacam, tengok tulisan sendiri pun dah rasa macam tulisan alien...
hah, pastu ari kamis ni kena present kat cme pulak... baru dapat tau ari ni pulak tu... memang nak kena cepukla penyelaras tu. kang aku taram present tajuk i really want to sleep rite now baru tahu...
ape nak present ni? treatment h1n1 olrait gak...hm, tengokla nanti...esok mintak leaflet ngan yeo... buat masa ni dah tak tau nak kata ape... mata masih terbayang-bayang signature aku tadi. sungguhla, kalau buat cop signature macam prof bakar tu pun olrait gak... tapi kang disalahguna oleh orang ramai lak, mati aku...
serious dah tak tau nak cakap apa... hm...
aaa...eee...ooo...iii...uu...okayla... dah mamai...ciao!

No comments:

Post a Comment